نشتی آب در یخچال فریرز اسنوا و رفع آن
نوشته شده توسط : lg

نشتی آب در یخچال فریرز اسنوا و رفع آن:

مشکل نشتی آب برای یخچال فریزر اسنوا ممکن است اتفاق بیفتد. دلایلی که باعث به وجود آمدن این مشکل میشود عبارت است از

لاستیک دور درب :
یکی از دلایل نشتی آب از یخچال اسنوا می تواند لاستیک دور درب باشد. مشتریان محترم لوازم خانگی ایرانی توجه داشته باشند که اگر این لاستیک ها خراب باشند درب یخچال کاملا بسته نمی شود. در این حالت هوای گرم وارد یخچال می شود و باعث می شود دمای داخل یخچال افزایش یابد. با افزایش دما موتور دستگاه باید بیشتر از حالت معمولی کار کند که علاوه بر فشار مضاعف بر موتور یخچال اسنوا، قطره های آب بر روی کویل های خنک کننده دستگاه تشکیل می شود. با تعویض لاستیک دور درب مشکل نشتی آب برطرف می شود.
انسداد تخلیه آب :
مشتریان محترم یخچال فریزر اسنوا توجه داشته باشند که یخچال های بدون برفک اسنوا دارای یک سیستم یخ زدایی و انتقال برفک های ذوب شده هستند. در صورتی که تخلیه آب دچار انسداد باشد باعث جمع شدن آب در یخچال اسنوا می شود. روزنه ی تخلیه آب در انتهای دیواره پشتی یخچال قرار دارد و با رفع انسداد این روزنه مشکل نشتی آب برطرف می شود.

یخچال اسنوا
خرابی فیلتر آب یخچال اسنوا :
فیلتر آب یخچال اسنوا باید پس از مدت زمان معینی تعویض بشود. مشتریان محترم لوازم خانگی ایرانی توجه داشته باشند که اگر این فیلترها به موقع تعویض نشوند رسوبات ایجاد شده در آنها باعث آب گرفتگی در دستگاه خواهد شد. در یخچال فریزرهای مدرن عمر مفید  فیلتر بر روی نمایشگر دیجیتال درج شده است. پس از پایان عمر مفید فیلتر آب که معمولا شش ماه است فیلتر را تعویض نمایید.
اواپراتور پوشیده از یخ است :
اگر اواپراتور با یخ پوشیده شده باشد جریان هوا به خوبی از فن عبور نخواهد کرد. از نشانه های این حالت صدای وزوز مانند از یخچال اسنوا است که در کنار این صدای غیرعادی یخچال به خوبی خنک نمی شود. زمانی که سیستم دیفراست یخچال دچار مشکل باشد اواپراتور با یخ پوشیده می شود. برای بررسی و رفع این مشکل بهتر است از تعمیرکار کمک بگیرید.
خرابی یخ ساز :
یکی از دلایل اصلی در نشتی آب یخچال فریزرها اسنوا بروز مشکل در یخ ساز دستگاه است. آب ورودی به یخچال توسط فیلتر تصفیه می شود و در اختیار یخ ساز قرار می گیرد تا قالب های مختلف یخ تولید شود. مشتریان محترم لوازم خانگی ایرانی توجه داشته باشند که شیر آب یا لوله های انتقال آب ممکن است دچار نشتی باشند.
خرابی خود یخ ساز نیز می تواند باعث نشتی آب از دستگاه باشد.




:: برچسب‌ها: برد یخچال اسنوا , تعمیر یخچال اسنوا 810 , تعویض درب یخچال اسنوا , تعویض هیتر یخچال اسنوا , موتور یخچال اسنوا , طرح تعویض یخچال فرسوده اسنوا , طرح تعویض یخچال اسنوا , تعویض یخچال کهنه با نو اسنوا , خدمات پس از فروش اسنوا , خرابی فن یخچال اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: